JAVNI OGLAS o prodaji službenog motornog vozila  putem javnog nadmetanja - licitacije

JAVNI OGLAS o prodaji službenog motornog vozila putem javnog nadmetanja - licitacije

Na temelju Odluke direktora Direkcije za europske integracije o prodaji službenog motornog vozila CHEVROLET CRUZE broj: 05/A-16-KT-49/23 od 11.1.2023. godine, Direkcija za europske integracije objavljuje:

 

 

J A V N I  OGLAS

o prodaji službenog motornog vozila

putem javnog nadmetanja - licitacije

 

 

1.      PREDMET  PRODAJE

Predmet prodaje je službeno motorno vozilo, vlasništvo Direkcije za europske integracije.  

 

2.      PODACI  O  VOZILU

vrsta motornog vozila: putnički automobil;

marka: CHEVROLET CRUZE;

broj šasije: KL1JF6959CK749505;

broj motora: F18D4374964KA;

radni obim motora: 1796 cm3;

maksimalna snaga: 104 kW;

vrsta motora/goriva: BENZIN;

boja: SIVA;

godina proizvodnje: 2012. godina;

pređena kilometraža: 120 740 km;

registracijskih oznaka: bez registracijskih oznaka (vozilo odjavljeno 27.12.2022. godine). 

 

Utvrđena početna cijena motornog vozila je u iznosu od 9.962,64 KM (slovima: devettisućadevetstotinašezdesetdvije KM i 64/100 KM ).

 

 

3.      PREGLED  VOZILA

Vozilo se može pogledati u razdoblju od 23.1.2023. godine do 26.1.2023. godine, u vremenu od 12,00 do 14,00 sati, uz prethodnu najavu na broj telefona: 062 340 083.

 

Vozilo će se nalaziti na parkingu zgrade Direkcije za europske integracije, u ulici Đoke Mazalića broj 5, u Sarajevu.

 

4.      PRAVO  SUDJELOVANJA

Pravo sudjelovanja u postupku javnog nadmetanja/licitacije imaju sve fizičke i pravne osobe s teritorija Bosne i Hercegovine, koja prije utvrđenog roka za licitaciju uplate predviđeni depozit/jamstvo za sudjelovanje u javnom nadmetanju u iznosu od 800,00 KM.

 

Utvrđeni iznos depozita/jamstva za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja/licitacije uplatiti na sljedeći način:

·         Primatelj: Ministarstvo financija i trezora BiH

·         Transakcijski račun broj: 0000030000000145

·         Poziv na broj: 37111

·         Svrha uplate: javno nadmetanje/licitacija u Direkciji za europske integracije

 

Pravo sudjelovanja u postupku javnog nadmetanja/licitacije nemaju uposlenici Direkcije za europske integracije, kao ni članovi njihove uže obitelji.

 

 

5.      SADRŽAJ  PONUDE

Ponuda treba da sadrži popunjen Obrazac 1 koji je sastavni dio ovog javnog oglasa i može se preuzeti na linku.

 

Ukoliko ponudu dostavlja fizička osoba, ponuda mora da sadrži: ime i prezime, ime jednog roditelja, adresu i broj kontakt telefona, broj tekućeg računa i ovjerenu presliku identifikacijskog dokumenta.

 

Ukoliko ponudu dostavlja pravna osoba, ponuda mora da sadrži: naziv pravne osobe, adresu i broj kontakt telefona, potpis ovlaštene osobe i pečat, ime osobe ovlaštene za zastupanje u postupku javnog nadmetanja/licitacije, rješenje o upisu u sudski registar ne starije od tri (3) mjeseca ovjereno od strane nadležnog organa i broj poslovnog računa.

 

Uz ponudu dostavlja se i odgovarajući dokaz o izvršenoj uplati depozita/jamstva za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja.

 

Ponuda mora biti potpisana od podnositelja, a ukoliko je ponuditelj pravna osoba, ista mora biti i ovjerena štambiljom pravne osobe.

 

6.      DOSTAVLJANJE  PONUDA

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj (neprovidnoj) omotnici s naznakom „PONUDA NE OTVARATI“.

 

Ponude se dostavljaju izravno, predajom na Pisarnicu Direkcije za europske integracije (soba 109, I kat) ili putem pošte na adresu: DIREKCIJA ZA EUROPSKE INTEGRACIJE,

ulica Đoke Mazalića broj 5, 71 000 Sarajevo

 

Krajnji rok za dostavljanje ponuda je 27. siječnja 2023. godine do 12 sati, uključujući i ponude upućene putem pošte.

 

Sve ponude koje pristignu poslije navedenog roka, bez obzira kada su poslane, nepotpune ponude, kao i ponude sa ponuđenim iznosom manjim od utvrđene početne cijene, Komisija neće uzeti u razmatranje.

 

Javno nadmetanje će biti punovažno i u slučaju da je prihvatljivu ponudu dostavio samo jedan ponuditelj.

 

 

KRITERIJI  PRODAJE

Kriteriji za vrednovanje ponuda je najviša ponuđena cijena za motorno vozilo.

 

U slučaju da su prvorangirane dvije ili više ponuda identične, da imaju u potpunosti istu ponuđenu cijenu za motorno vozilo, Povjerenstvo će prednost dati ponuditelju koji je ranije predao ponudu, prema datumu i vremenu prijemnog štambilja s Pisarnice Direkcije za europske integracije, odnosno prema datumu i vremenu poštanskog žiga.

 

Prodaja se obavlja po načelu „viđeno-kupljeno”, što isključuje sve naknadne reklamacije i prigovore kupca upućene prodavatelju, po pitanju kvalitete i eventualnih nedostataka motornog vozila.

 

Sve poreze i troškove oko prijenosa vlasništva snosi kupac.

 

 

7.    DAN I  MJESTO  ODRŽAVANJA  JAVNOG  NADMETANJA

Javno otvaranje ponuda obavlja Povjerenstvo, a održat će se u petak,  27. siječnja 2023. godine, s početkom u 13 sati u službenim prostorijama Direkcije za europske integracije, u Sarajevu, ulica Đoke Mazalića broj 5, velika sala na III katu.


Prije otvaranja pismenih ponuda, priopćavaju se pravila javnog nadmetanja.

 

Javnom otvaranju ponuda može nazočiti ovlaštena osoba pravne osobe ili fizička osoba, uz prezentaciju punomoći, odnosno osobne karte.

 

Nakon otvaranja svih blagovremenih ponuda, zaključuje se javno nadmetanje,  utvrđivanjem liste ponuditelja koji su ponudili cijenu iznad utvrđene početne cijene, počevši od ponuditelja s najpovoljnijom ponudom i konstatira se da je motorno vozilo prodato najpovoljnijem ponuditelju.

 

Važenje utvrđene liste ponuditelja je 15 dana od dana javnog otvaranja.

 

8.        OBVEZA KUPCA

Ponuditelj čija je ponuda najpovoljnija, odnosno kupac, dužan je uplatiti cjelokupan utvrđeni iznos na transakcijski račun broj: 000 003 0000000145 primatelja Ministarstvo financija i trezora BiH – Direkcija za europske integracije, pozivom na broj: 37111, a svrha uplate: uplata za kupovinu motornog vozila Chevrolet Cruze, najkasnije u roku od 7 dana od dana javnog otvaranja, nakon čega će se, uz prezentaciju dokaza o uplati, s njim zaključiti Ugovor o kupoprodaji.

Ako ponuditelj s najpovoljnijom ponudom, odnosno kupac, ne uplati utvrđeni iznos ili ne pristupi zaključenju ugovora o kupoprodaji, u ostavljenom roku, smatrat će se da je odustao od kupnje, te u tom slučaju Direkcija za europske integracije zadržava pravo da ponudi zaključenje ugovora o kupoprodaji sljedećem najpovoljnijem ponuditelju s utvrđene liste.

Sve poreze i troškove oko prijenosa prava vlasništva nad kupljenim motornim vozilom snosi Kupac.

Kupac nakon uplate i zaključenja Ugovora o kupoprodaji, može odmah preuzeti motorno vozilo, zajedno s pratećim dokumentima motornog vozila.

 

9.         DODATNE INFORMACIJE

Javni poziv za prodaju vozila putem postupka javnog nadmetanja objavit će se u dnevnim listovima: Dnevni avaz, Nezavisne novine i Dnevni list, kao i na službenoj web stranici Direkcije za europske integracije www.dei.gov.ba

Za sve dodatne informacije kontakt osoba je:

Kristina Tolić, broj telefona: 033 / 255 – 326.