JAVNI OGLAS  za izbor dodatnog osoblja/eksperta

JAVNI OGLAS za izbor dodatnog osoblja/eksperta

Na temelju članka 7. Pravilnika o postupku izbora i načinu angažmana dodatnog osoblja/eksperata za provedbu posebnih, međunarodnih ili bilateralnih sporazuma u Direkciji za europske integracije broj: 05-02-3-BT-762/20 od 11. 9. 2020. godine i Odluke direktora Direkcije za europske integracije broj: 05/A-34-SB-728/21 od 19. 8. 2021. godine, a u skladu s odredbama Posebnog Sporazuma o bespovratnim sredstvima između Švedske i Direkcije za europske integracije, Direkcija za europske integracije objavljuje

JAVNI OGLAS

za izbor dodatnog osoblja/eksperta na poziciji

Financijski menadžer (eng. Finance Manager) za razdoblje od ukupno 20 mjeseci, počev od 15. studeni 2021. do 15. srpnja 2023. godine, s angažmanom po 4 sata dnevno i mjestom rada u Sarajevu (jedan izvršitelj).

Opis poslova:

·         pružanje stručne pomoći u cilju učinkovite implementacije aktivnosti vezanih za sve tri proračunske Projektne linije Posebnog sporazuma između Švedske i Direkcije za europske integracije, a u skladu sa zakonima, podzakonskim aktima i internim  aktima po kojima posluje Direkcija, uključujući i sljedeće zadatke: 

-          praćenje financijskih podataka (novčani tijek, nastali troškovi, isplate i preostala sredstva)

-          tehnički pregled svih faktura  

-          kontrola da li su fakture ispostavljene za projektne aktivnosti u skladu s ugovorom, odnosno narudžbenicom te proračunom

-          praćenje i evidentiranje financijskih tokova sve tri proračunske linije

-          pripremanje potrebne dokumentacije i zahtjeva za povrat PDV-a

-          pripremanje i podnošenje financijskih izvješća u skladu s Posebnim sporazumom između Švedske i Direkcije za europske integracije

-          pripremanje zahtjeva za projektne izmjene/dopune projektnog plana, po potrebi

-          pripremanje zahtjeva za proračunske izmjene

-          sudjelovanje u postupcima javnih nabavki, uključujući i pripremu odgovarajuće tehničke dokumentacije za aktivnosti i troškove planirane u okviru Projekta

-          upozoravanje projektnih timova ukoliko dođe do nepredviđenog odstupanja u projektnom proračunu

-          objedinjavanje godišnjih i finalnih narativnih izvješća za sve tri komponente projekta te u saradnji sa projektnim menadžerima, kontroliranje i usuglašavanje istih

·         pružanje sve neophodne podrške izabranoj revizorskoj kući prilikom obavljanja kontrole financijskog poslovanja, kao i  revizije  projekta i izrade revizorskih izvješća

·         obavljanje i drugih poslova u vezi s realizacijom Posebnog sporazuma između Švedske i Direkcije za europske integracije.

Opći zakonski uvjeti:

-         da je državljanin Bosne i Hercegovine

-         da je zdravstveno sposoban za vršenje poslova predviđenih ovom pozicijom

Posebni uvjeti: 

-         VSS, ekonomski fakultet, VII stupanj stručne spreme ili visoko obrazovanje Bolonjskog sustava studiranja vrednovano s najmanje 180 odnosno 240 ECTS bodova

-     minimalno 3 godine radnog iskustva stečenog u struci nakon diplomiranja, od čega minimalno 1 godina radnog iskustva u upravljanju projektima financiranim od strane međunarodnih donatora

-     znanje engleskog jezika razine najmanje B2

-     odlično poznavanje standardnih softverskih paketa (MS Office).

Poželjni uvjeti:

-          odlične komunikacijske i prezentacijske vještine

-          poznavanje propisa i pravila koja se odnose na oporezivanje, računovodstvo, izvještavanje,

kao i relevantnog Zakona o javnim nabavkama u BiH

 

Potrebni dokumenti:

·        motivacijsko pismo na jednom od jezika u službenoj uporabi u Bosni i Hercegovini (svojeručno potpisano)

·        CV - biografija na engleskom jeziku na zadatom formatu (svojeručno potpisano)

·        kopija Uvjerenja o državljanstvu ne starijeg od šest mjeseci od dana izdavanja od strane nadležnog organa

·         kopija sveučilišne diplome

·         kopija Potvrde o radnom iskustvu stečenog u struci

·         kopija dokaza o poznavanju engleskog jezika tražene razine

·         kopija dokaza o poznavanju standardnih softverskih paketa (MS Office)

 

Zahtjevani format CV-a možete preuzeti ovdje.

Kandidati s pravovremenim i potpunim prijavama, koji ispunjavaju uvjete javnog oglasa, bit će pozvani na usmenu provjeru znanja vezano za opis poslova, odnosno, intervju.

Izuzetno i ovisno o epidemiološkoj situaciji u vrijeme održavanja intervjua, Direkcija za europske integracije zadržava pravo da sa kandidatima organizira online video intervju, o čemu će biti blagovremeno informirani.

Prijave je potrebno dostaviti u zatvorenoj kuverti, u roku od osam (8) dana od dana objavljivanja oglasa, upućene isključivo preporučeno putem pošte na adresu

Direkcija za europske integracije

Đoke Mazalića 5

71 000 Sarajevo 

Na kuverti je potrebno naznačiti:

Prijava na javni oglas za poziciju „FINANCIJSKI MENADŽER“

„NE OTVARATI - OTVARA KOMISIJA“

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.

NAPOMENA: Izabrani kandidat angažira se zaključenjem ugovora o djelu s Direkcijom za europske integracije.

Prije potpisivanja ugovora o djelu, izabrani kandidat obvezan je dostaviti originale ili ovjerene kopije svih traženih dokumenata, ukoliko iste nije dostavio u prijavi, te Uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od tri mjeseca i dokaz da je zdravstveno sposoban.

Preslike dokumenata dostavljenih uz prijavu na javni oglas, neće se vraćati kandidatima.